Sunday, 15 March 2020

ابو احمد حسان بن شیخ یونس تاجپوری ("بسم الله الذي لا يضر"میں (مع اسمہ) ہے یا (باسمہ) ہے؟ مکمل تحقیق)

بسم اللہ الرحمن الرحیم
السلام علیکم ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
سوال۔ (بسم الله الذي لا يضر باسمه شيء في الارض ولا في السماء وهو السميع العليم) مذکور دعا میں(باسمہ)  کی تحقیق مطلوب ہے؟ ۔۔۔۔۔ باحوالہ ۔۔۔۔۔
سائل: حضرت الاستاذ مولانا حارث صاحب بادرپورہ
استاذ الفقہ واللغۃ العربیۃ: جامعہ اسلامیہ امداد العلوم وڈالی
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ

جواب۔ مذکور سوال میں الفاظ دعا میں جو"باسمه" مرقوم ہے وہ صحیح نہیں ہے، بلکہ احادیث وروایات میں "مع اسمه"کے الفاظ وارد ہوئے ہیں، جیسے 👇 👇👇
 (١)  عن أبان بن عثمان قال: سمعت عثمان بن عفان يقول: قال رسول الله صلى الله عليه وسلم : ((ما من عبد يقول في صباح كل يوم ومساء كل ليلة: بسم الله الذي لا يضر مع اسمه شيء في الأرض ولا في السماء، وهو السميع العليم ثلاث مرات فيضره شيء)). وكان أبان قد أصابه طرف فالج فجعل الرجل ينظر إليه، فقال له أبان: ما تنظر؟ أما إن الحديث كما حدثتك، ولكني لم أقله يومئذ ليمضي الله علي قدره.
تخريج الحديث:
إسناده حسن: أخرجه البخاري في ((الأدب المفرد)) (660)، 
والترمذي (3388)،
 والنسائي في ((عمل اليوم والليلة)) (346)، 
وفي ((الكبرى)) (1016)، 
وابن ماجه (3869)، 
والحاكم (1/ 514)، 
وأحمد (1/ 66)، وابنه في ((زوائد المسند)) (1/ 62، 63)،
 والطيالسي (79)،
 والخرائطي في ((مكارم الأخلاق)) (463- المنتقى)، 
والبيهقي في ((الدعوات الكبير)) (34، 35)، وفي ((الأسماء والصفات)) (2)،
 والطحاوي في ((شرح مشكل الآثار)) (3076)، 
وابن حجر في ((نتائج الأفكار)) (2/ 347، 348)، 
والمستغفري في ((الدعوات))، كما في ((داعي الفلاح)) للسيوطي (ص32)،
 والضياء في ((المختارة)) (310)، 
وأبو القاسم البغوي في ((معجم الصحابة)) (1779)، 
والدولابي في ((الكنى)) (ص8)، وغيرهم من طريق عبد الرحمن بن أبي الزناد عن أبيه عن أبان بن عثمان قال سمعت عثمان بن عفان يقول: ((قال رسول الله صلى الله عليه وسلم ...)) فذكره.
(٢) عن عثمان بن عفان: مَن قالَ بسمِ اللَّهِ الَّذي لا يضرُّ معَ اسمِهِ شيءٌ، في الأرضِ، ولا في السَّماءِ، وَهوَ السَّميعُ العليمُ، ثلاثَ مرّاتٍ، لم تُصبهُ فَجأةُ بلاءٍ، حتّى يُصْبِحَ، ومَن قالَها حينَ يصبحُ ثلاثُ مرّاتٍ، لم تُصبهُ فجأةُ بلاءٍ حتّى يُمْسيَ، قالَ: فأصابَ أبانَ بنَ عثمانَ، الفالجُ، فجعلَ الرَّجلُ الَّذي سمعَ منهُ الحديثَ ينظرُ إليهِ، فقالَ لَهُ: ما لَكَ تنظرُ إليَّ؟ فواللَّهِ ما كذَبتُ
الوادعي (١٤٢٢ هـ)، الصحيح المسند ٩٣وقال : صحيح  
 أخرجه أبو داود (٥٠٨٨) واللفظ له،
 والترمذي (٣٣٨٨)، 
والنسائي في «السنن الكبرى» (٩٨٤٣)،
 وابن ماجه (٣٨٦٩)، 
وأحمد (٤٤٦)

احادیث میں "باسمہ" کے الفاظ ہمیں تلاش بسیار کے بعد بھی نہیں ملے، لہاذا دعا میں "مع اسمہ" ہی پڑھا جائے۔( ملاحظہ: اس تحقیق سے ہرگیز اور ہرگیز حضرت شیخ الاسلام کی تصویب یا تغلیط کا ارادہ نہیں ہے(کہ یہ تو سورج کو چراغ دکھا نے کے مترادف ہے) عین ممکن ہے کہ اس ورقہ کی نسبت آپ محترم کی طرف غلط کی گئی ہو،لہذا جب تک حضرت شیخ الاسلام محمد تقی عثمانی دامت برکاتہم العالیہ کی طرف سے اس کی کوئی تحقیق نہ آجائے تب تک ہم احادیث کے مطابق ہی عمل کریں گے)
واللہ أعلم بالصواب وعلمہ اتم واکمل
کتبہ: ابو احمد حسان بن شیخ یونس تاجپوری
مدرس: جامعہ تحفیظ القرآن اسلام پورہ سابرکانٹھا گجرات الھند
١٥/مارچ ٢٠٢٠ بروز اتوار

18 comments:

  1. اللہ تعالی قبول فرمائے

    ReplyDelete
  2. ما شاء اللہ بہت خوب

    ReplyDelete
  3. ماشاءاللہ بہت ہی عمدہ
    اللہ تعالیٰ قبول فرمائیں۔آمین
    عبد اللہ بن رشید

    ReplyDelete
  4. اس کوشش کو اللہ تعالی قبول فرمائے ۔ماشاء اللہ

    ReplyDelete
  5. ماشاءاللہ بہت ہی عمدہ

    ReplyDelete
  6. تحقیقات بہت ہی شاندار

    ReplyDelete
  7. اللہ تعالیٰ قبول فرمائے آمین ثم آمین یا رب العالمین

    ReplyDelete
  8. ماشاء اللہ بہت خوب

    ReplyDelete
  9. غوڈ
    شاندار کارکردگی

    ReplyDelete
  10. اللہ تعالیٰ قبول فرمائیں آمین ثم آمین یا رب العالمین

    ReplyDelete
  11. ماشاء الله بارك الله في علمك و عمرك و رزقك
    الله يتقبل و يزيدك علما و يوفقك إلى كل خير و إيانا و جميع المسلمين

    ReplyDelete
  12. اللہ تعالیٰ ہمیں آپ کے علم سے فائدہ اٹھانے کی توفیق عطا فرمائے

    ReplyDelete